E-mail:
Telefon: +36 70 671 2813

SLA mérés

Rendelkezésre állás mérése és annak közzététele elengedhetetlen egy olyan cég életében, amelyek kiemelt fontosággal kezelik ügyfeleik elégedettségét a mérési eredmények által. Persze ezek az adatok csak akkor válnak hitelessé, ha azokat egy külső -és egyben független szolgáltató biztosítja!
 
Miért fontos ez?
Sok cég és vállalkozás számára elengedhetetlen, hogy rendszerük folyamatosan elérhető legyen. Ehhez természetesen egy olyan szolgáltatót kell választani, amely folyamatos rendelkezésre állást tud biztosítani. A legtöbb cég saját méréseivel próbálja ügyeleit meggyőzni arról, hogy az Ő -és cége rendelkezésre állása kielégítő. A saját mérési eredmények azonban nem vetekedhetnek egy független szolgáltató hivatalos méréseivel!
 
Miket mérhetek ezzel?
Szervereket és azokon futó szolgáltatásokat (http, ftp, imap, smtp, ssh stb.).
 
Mit mér pontosan a rendszer?
A legfontosabb mérési eredmény, a rendelkezésre állás százalékos értékben kifejezve (5 tizedes jegyig), illetve a szerver / szolgáltatás utolsó leállásától számított folyamatos működési ideje nap/óra/perc formában kifejezve. Természetesen nem csak SLA mérést végzünk, hanem rendszerünk folyamatosan figyelemmel kíséri a beállított szerverek és szolgáltatások működését is. Így percre pontosan megtudhatja, ha működésükben bármiféle zavar, vagy leállás / kiesés volt tapasztalható. Ezen kívül a válaszidők is rögzítésre kerülnek, így láthatja, ha a hálózati ingadozás következtében elérhetetlenné, vagy a magas válaszidő esetén használhatatlanná vált a megfigyelt szervere / szolgáltatása.
 
Milyen kimutatásokat készít a rendszer?
Rendszerünk a mérési eredményekről, éves, havi és napi adatokkal tud szolgálni, ahol megtekintheti az adott periódusra vonatkozó rendelkezésre állási időt (százalékos formában), hálózati ingadozások és a leállások számát. Ezek kívül rendszerünk ezekből az adatokból grafikont is készít, amely megkönnyíti azok gyors áttekintését.
 
Árajánlat kérés